.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
دبیر منطقه 8 دانشگاه فنی حرفه ای کشور:
حماسه 9 دی روز سبقت گرفتن مردم از مسئولین بود

رامسر- بهرامی خبرنگار شمال نيوز: رییس دانشکده ملا صدرا رامسر و دبیر منطقه 8 دانشگاه فنی حرفه ای کشوردر گفتگو با خبرنگار ما گفت: حماسه 9 دی روز سبقت گرفتن مردم از مسئولین و نخبگان بود.
دکتر هاشمی اظهار داشت:34 سال از عمر انقلاب اسلامی و 33 سال از عمر بسیج که با فرمان معمار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شده است می گذرد و در طول این ایام فراز و نشیبهایی در عرصه های مختلف سیاسی ،اجتماعی ،فرهنگی و اقتصادی شاهد بودیم و در همه این بخشها به تجربه ثابت شده است که هر وقت مردم با توکل به خدا و اعتقاد راسخ در میدان حاضر شوند ،حماسه ای می آفرینند که در تاریخ بی نظیر است و حماسه 9 دی نیز تبلور اراده و همت مردم فهیم و انقلابی و شهید پرور کشور جمهوری اسلامی ایران بود .
وی گفت:فتنه 88 نمادی شفاف از سرمایه گذاری فرهنگی استکبار جهانی برای به زانو در آوردن نظام اسلامی با بهره گیری از فرهنگ شهادت بود که مردم افتخاری دیگر در تاریخ انقلاب اسلامی رقم زدند و عزت و استقلال و بصیرت خود را به رخ دشمنان نمایاندند و ثابت کردند که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمانهای انقلاب اسلانی ایستاده اند و اعلام می نمایند که اگر دشمن در برابر دین آنها بایستد آنها در برابر تمامی دنیای آنها خواهند ایستاد.
رییس بسیج اساتید شهرستان رامسر در ادامه در مورد دستاوردهای حماسه 9دی گفت:انقلاب اسلامی انقلاب عاشورایی است ،انقلابی که با هدایت ناخدای معرفت و اخلاق و علم ایران اسلامی یعنی شور و شعور حسینی و ماهیت عاشورایی در انقلاب ما و در تک تک مردم ما متبلور است و روز به روز بیشتر می گردد ،چرا که راهنمای ما در گذشته پیر جماران ،آن فرزند پیامبر (ص) بود و امروز هم این پرچم به دست مردی از سلاسه رسول ا... سپرده شده است و انشاا...تا انقلاب حضرت مهدی (عج)ادامه خواهد یافت .
دکتر هاشمی تصریح کرد:ولایت فقیه رکن رکین و عمود خیمه انقلاب است و مردم در طی سالهای انقلاب جایگاه رفیع و نقش کلیدی ولی فقیه را در هدایت سکان انقلاب اسلامی در امواج و طوفانهای دشمنان بارها تجربه کرده اند و تضعیف ولایت فقیه را تضعیف ولایت معصومین (ع) و اطاعت از ولی امر را اطاعت از خدا و رسول و ائمه اطهار می دانند و امت حزب ا... بار دیگر در حماسه 9 دی اعلام کردند که همچنان سرباز ولایت بوده و خواهند بود.
رییس دانشکده ملاصدرای رامسر افزود:حماسه 9 دی با حمایت مردم با بصیرت وانقلابی بار دیگر تمام کینه و بغض های عوامل داخلی را که از انتخابات دهم ریاست جمهوری در دل داشتند و با برنامه ریزی وارد صحنه شده بودند ،همه را پنبه کرد و نشان داد که هر کسی در هر پست و مقامی باشد در برابر دین و ولایت بایستد با مردم روبرو خواهد شد.
وی اظهار داشت:نهم دی ماه نشان دهنده بصیرت مداری و پرهیز از غفلت بود،9 دی ماه نمایش تفکر انقلابی مردمی بود که نشان دادند که هر کسی با اصول انقلاب مخالفت نماید ،چهره او بر ملا می شود و 9 دی هم ، مردم چهره واقعی مدعیان و فتنه گران را نشان دادند.
دکتر هاشمی ادامه داد:از موفقیتهای انقلاب اسلامی و رمز پیروزی و پایداری آن ،وحدت و انسجام مردم بود و روز 9 دی نیز بار دیگر این وحدت و یگانگی را به نمایش گذاشتند.
وی افزود:روز 9 دی روز مرگ منافقین ،فتنه گران بود چرا که آنها به خیال خود خوشحال بودند که با برنامه ریزی که انجام داده اند می توانند به فکر و خیال خود و به زعم خود نوکری خود را برای استکبار جهانی نشان دهند و خود شیرینی نمایند و خود را بفروشند که زهی خیال باطل که تمامی این خیالات محو شد و چهره منافقان و دوستان بدتر از دشمن برای جهانیان مشخص شد و این میسر نمی شد مگر به اراده و فهم مردم با بصیرت.
این چهره فرهنگی شهرستان رامسر افزود: ،مردم با حضور غرور انگیز نهم دی به خواص نشان دادند که بیدار باشید ،نکند پست و مقام و دنیا طلبی، شما را از مسیر اصلی انقلاب ،از خون پاک شهیدان جدا کند و زنگ بیداری را به صدا در آورد ،همانطوری که رهبری فرزانه انقلاب بارها به خواص هشدار داد که مراقب حرف زدن ،موضع گرفتن و رفتار خود باشید ،ولی برخی خواص نه تنها گوش نکردند بلکه مردود هم شدند و حضور پر شور و شعور مردم زنگ خطر رابرای آنها به صدا در آورد.
دکتر هاشمی در پایان گفت:از آنجاییکه دشمن از مقابله نظامی و اقتصادی با کشور جمهوری اسلامی ایران مایوس شد و رو به جنگ فرهنگی آورد ،همان جنگ نرم که مقام معظم رهبری بارها تاکید نمودند و در این میان تخبگان و مسئولان خیلی باید مواظب باشند و بدانند که هر وقت کوچکترین انحراف در میان نخبگان به وجود آید مردم شهید پرور حماسه جاوید 9 دی می آفرینند و چهره آنهایی که نمی خواهند نظام و ولایت و خون شهدا را ببینند بر ملا می سازند و می توان گفت که دست مریزاد به مردم انقلابی و ولایت مدار انقلاب اسلامی ایران.


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.116 seconds.